Քարտեզագրություն. Վարդենիս

Բարև ձեզ։ Ես այսօր կպատմեմ Վարդենիս քաղաքի մասին։ Ես շատ եմ սիրում Վարդենիսը։ Ես Google maps ծրագրով գծել եմ ճանապարհը, որ տեսնեմ քանի ժամում կհասնեմ։ Ես ընտրել եմ Վարդենիս քաղաքը, որովհետև այնտեղ ապրում են իմ տատիկը, պապիկը, հորաքույրը և իմ հորեղբայրը։

1.Գյուղի արոտավայրերը գտնվել են դեպի Արագած ընկած առավել ուղիղ սարահարթում և բարձրացել են մինչև լեռան գագաթամերձ հատվածը։

2.Gյուղի դաշտերում կերակրվել են վարդենիսցիներին և հարևան գյուղերի բնակիչներին պատկանող մինչև 5000 խոշոր եղջերավոր և 10000 մանր եղջերավոր կենդանիներ։

3.Գտնվում է Ապարանից 5 կիլոմետր հարավ-արևելք, Քասաղ գետի միջին հոսանքի շրջանում, գետի աջ և ձախ ափերին։

4.Սկզբնապես եղել է լեռնային թեքությունների կամ ներկայիս բնակավայրի արևմտյան հատվածի վրա։

5.Բնակավայրը բոլոր ուղղություններում գտնվելով սարահարթից ցածր՝ ապահովված է քամիներից։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով