Աշխատանք 7.Բանավոր խոսքին և տեխնիկական հմտությունների կիրառմանն ուղղված աշխատանքներ

Քեզ հետաքրքրող թեմայի շուրջ 3-5 ր․ տևողությամբ փոքրիկ տեսանյութ պատրաստի՛ր և հրապաարակի՛ր։

Առաջարկվող թեմաներ՝

  • «Իմ նախասիրությունները»
  • «Ընթերցանությունն իմ կյանքում»,
  • «Ընթերցում ու առաջարկում եմ ընթերցել»,
  • «Իմ գրադարանը»
  • «Աշխարհի իմ փոքրիկ անկյունը»

Այլ թեմաներ սովորողի անհատական ընտրությամբ։

«Իմ գրադարանը»

Իմ գրադարանում բոլոր գրքերը խոսում են և քայլում։ Մի անգամ նրանք գնցել էին զբոստնելու։ Նրանցից մեկը վակյանը մեկ խփում էր բոլորին։ Իսկ հետո նրանք խպեցին նրան։ Նա ասաց․

— Եթե դուք ինձ կրկին խպեց ես ձեզ կսպանեմ։

Բոլորը նրանից սկսեցին վախենալ։ Հետո նրանք գնացին կորցրեցին նրան և սկսեցին կրկին զբոստնել։ Ամեն ինչ շատ լավ անցավ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով